INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT INSPIRATION I VITT

Välkommen till mig och min blogg inspiration i vitt. Här är det mycket vitt, mest nött, lite nytt,Franskt,Danskt och lantligt.
Welcome to me and my blog of inspiration in white. Here it is very white, very old,some new, French, Danish and rustic romance, a little tough and industrially

söndag 2 december 2012

ADVENTS PYNTAT

Ååååå vilken dag!Ännu en underbar dag i butik. Det har varit julmarknad hos oss och vi har haft såå många fina hantverkare och besökare på plats. Jag vill av hela mitt hjärta tacka er alla. Det är så roligt när butiken blir fylld av glada människor. Mycket av allt hembakat gott är slut så nu måste vår bagerska baka igen.....

 .......visar lite mer bilder från vår underbara övervåning i Lev Vackert huset. I det Franska köket är det adventsmys som gäller......

 ......granen är på plats pyntad med gamla kakmått från förr , släde, klappar och pjäxor.....

......bordet är adventspyntat och färdigt att sitta ned vid.
Puss o kram/Ingela.

10 kommentarer:

Kristie sa...

Ingela,

As usual, you have posted some beautiful photos. It looks so pretty and the spirit of Christmas is seen in every lovely vignette. I love the look! :)

Anki sa...

Förstår att ni haft en härlig helg, ni har sååå fint!
Hade så gärna viljat boka en helg hos er, men i år finns inte tiden till, det var så jäkla roligt förra året!

Önskar dig en fin adventskväll!
KRAM!

Mys och hemtrevnad sa...

jag förstår att du lever vackert med så mycket vackert omkring dig...kramis semlan

Källeboda lantliv sa...

Så mysig miljö! .. Där vill jag vara .. Kram jeanette

Ekenäsliv sa...

Så mycket vackert…
Kom på att jag nog har ett par gamla skrillor i källaren som jag ska plocka fram minsann;-)
Hoppas du haft en mysig 1:a advent!
Kram Anna

No34 sa...

Åh, man alldeles lyrisk av att titta på bilderna från butiken!! Så himla vackert!! Önskar Dig en ny skön vecka, kram Kate

Pysselpalatset sa...

Så härlig miljö! .. Där vill jag vara .. Så läckert med den gammla kälken och klapparna Kram Jeanette

Vitt hus med svarta knutar sa...

Vackert!
Kram,
Regina

Unknown sa...

Flotte bilder! Koselig med epler i skiskoa! ;-) Ønsker deg og dine en koselig adventstid. :-)

Lallbacken sa...

Åhh en sådan underbar kälke!!!
/mia